Kontaktai Apie mus

Foretec

Antstatai

Kilmės šalis - Suomija

http://www.alucar.com/sivut/front-page.php?lang=EN

Alucar Oy yra Suomijos kompanija, kuri specializuojasi miškovežiams skirtų antstatų ir atramų projektavime, pardavime ir gamyboje. Siekdama iki maksimumo padidinti naudingąją miškovežių apkrovą, aukštos kokybės gaminius kompanija gamina daugiausia iš aliuminio.

 

Alucar Oy buvo įkurta 1984 metais ir per ketvirtį amžiaus tapo pirmaujančia miškovežių kūrimo ir gaminimo kompanija.

 

Alucar gaminiai ir aukšto lygio automatizuota gamyba remiasi tiksliai suprojektuotomis modulinėmis konstrukcijomis. Detalės gaminamos taip, kad jas būtų galima greitai ir lengvai surinkti ir reikėtų kuo mažiau virinti. Greitą montavimą užtikrina gerai apgalvota konstrukcija ir tikslus pagaminimas. Dėl varžtinių sujungimų atsargines dalis galima pakeisti labai greitai.

 

Alucar Oy priklauso Extendo Group – Švedijos kompanijai, kuri specializuojasi medienos transportavimo ir krovinių tvirtinimo srityje.

 

Alucar yra rinkos lyderiu, užimančiu didelę jos dalį Suomijoje. Maždaug 70 procentų jos apyvartos tenka eksportui. Gaminiai eksportuojami į daugiau kaip 30 šalių. Tradicinėmis kompanijos eksporto rinkomis yra Skandinavija, žemyninė Europa, Rusija ir Baltijos šalys. Gaminiai taip pat eksportuojami į Šiaurės ir Pietų Ameriką, Afriką bei Japoniją.

 

2008 metais Alucar Oy pagamino 380 miškovežių antstatų ir 5000 medienos atramų. 

Sužinokite daugiau apie aliuminį...ALUCAR bukletas...ALUCAR antstatas - bukletas -ENG ...

ANTSTATŲ SURINKIMAS

Kontaktinis telefonas: +370 698 25984

 

Apie Alucar miškovežinių antstatų kokybę visas pasaulis gerai žino jau dvidešimt penkis metus. Mums visuomet buvo svarbu gaminius kurti kartu su klientais ir tiekėjais. Kompanija vadovaujasi principu, kad reikia užmegzti glaudžius santykius su klientu bei sukurti tarptautinį tinklą su atitinkamoje srityje dirbančiais gamintojais bei platintojais. Taikant šiuolaikinius gamybos metodus ir geriausias medžiagas, su kuriomis dirba gabus personalas, gaunami lengvi ir patvarūs gaminiai ir tai garantuoja stabilią antstatų kokybę bei užtikrina didesnes gamybines serijas.

 

Kadangi 70 % Alucar metinės produkcijos eksportuojama, tai mes turime daug patirties su medienos sortimento transportavimu įvairiose rinkose. Prieš projektuojant konkretų antstatą, dažniausiai reikia išsiaiškinti įstatymus, praktinius reikalavimus bei kelių būklę. Projektuodami prijungimą prie sunkvežimio, mes vadovaujamės gamintojų instrukcijomis ir naudojame specialias programas svoriui subalansuoti ir matmenims optimizuoti. Svarbiu dalyku laikomas atitikimas tarptautiniams ISO kokybės bei aplinkos apsaugos standartams. Jie taip pat naudojami, kaip priemonės mūsų gamybai ir kokybei įvertinti bei sustiprinti.

 

Kėbulo projektavimas visuomet prasideda nuo derybų su klientu ir įsiklausymo į jo poreikius. Mums dirba daugybė specialistų, kurie užsiima projektavimu, pardavimu, gamyba ir montavimu. Konkrečių sunkvežimių važiuoklių brėžinių ir įrangos mes ieškome sunkvežimių gamintojų kėbulų gaminimo interneto svetainėse. Kartu su klientu mes nustatome kroviniui skirtą erdvę, sunkvežimio ilgį, galinę iškyšą, priekabos prijungimo vietą, krano tvirtinimo tipą, apsauginės sienos tipą ir t. t. Siekiant užtikrinti geriausią funkcionalumą ir sunkvežimio bei antstato tvirtumą, viso projektavimo proceso metu laikomasi kėbulo gamintojo instrukcijų. Remdamiesi savo patirtimi, mes taip pat duodame patarimus. Nustačius matmenis, laikas imtis priedų. Galima pasirinkti įvairias miško medžiagos atramas, krovinio tvirtinimo įrangą, skydus, smėlio dėžes, apkrovos skirstytuvų sistemas, sparnus, darbinius žibintus ir t. t. Kad miškovežis būtų funkcionalus, labai svarbu suprojektuoti efektyvią hidraulinę sistemą. Suderinant sunkvežimio GTV, siurblį, hidraulines linijas ir kraną, jūs galite pasikliauti mūsų patirtimi. Visą korespondenciją su tiksliais brėžiniais, pakeitimais ir patvirtinimais galima lengvai persiųsti elektroniniu paštu. Automobiliai visuomet gaminami, laikantis kliento pageidavimų!

 

 

Mūsų porėmiai gaminami iš specialaus aliuminio lydinio profiliuočio. Profiliuočio privalumais yra jo standumas ir įvairių detalių prijungimas varžtais. Tvirtinimo kiaurymes pagrindiniuose porėmio profiliuočiuose išgręžia ir juos pagal krovinio ilgį supjausto kompiuterio valdomas robotas. Siekiant gauti tikslius rezultatus, programavimo metu naudojami sunkvežimių gamintojų brėžiniai su matmenimis.

 

Kai kurių markių sunkvežimiuose, jų priekyje važiuoklė yra išlenkta. Porėmis turi atitikti sunkvežimio rėmo formą. Kad porėmis būtų išlenktas milimetrų tikslumu, Alucar naudoja kompiuteriu valdomą hidraulinę lankstymo mašiną.

 

Lankstymo mašina dirba spausdama, todėl nereikia įkaitinti medžiagos. Taip išlaikomos pradinės medžiagos savybės. Šis procesas pagerina kokybę ir žymiai prailgina porėmių tarnavimo laiką.

 

Po lankstymo porėmis surenkamas, panaudojant brėžinį su matmenimis. Surinkus porėmį, jį galima sumontuoti. Kadangi gamybos metu mes naudojame sunkvežimio gamintojo brėžinius su matmenimis, tai visos detalės atsiranda tiksliai joms skirtose vietose. Taip galime sumažinti gamybinio ciklo trukmę.

 

Alucar porėmis surenkamas, naudojant profilius ir varžtinius sujungimus. Taikydami šį metodą, montavimo metu galime išvengti svirinimo ir dujinio pjovimo. Todėl visos jungtys yra lanksčios ir dėl to porėmis tampa patvarus ir lengviau surenkamas. Atsiradus gedimams, galima pristatyti pavyzdį atitinkantį, iš anksto išgręžtą porėmio profiliuotį. Viskas ką turime žinoti, yra sunkvežimio važiuoklės numeris.

 

Surinkimo ceche vienu metu galime surinkinėti iki 5 sunkvežimių. Mes surenkame savo pačių suprojektuotus gaminius, kuriuos išbandė ir pagamino mūsų pasirinkti tiekėjai.

 

Mes turime ilgą miškovežiams skirtų hidraulinių įrenginių surinkimo patirtį. Mes naudojame tik gera kokybe pasižyminčių markių hidraulines dalis bei komponentus ir žinome, kad jie veiks gerai. Savo sandėlyje turime platų hidraulinių siurblių, jungčių, žarnų, sąvaržų ir t. t. asortimentą.

 

Hidraulinėse linijose naudojame tik vamzdžius su pasyvuotu paviršiumi, pearl tipo jungtis ir tvirtas sąvaržas. Dėl to linijoms reikia tik minimalios techninės priežiūros. Hidraulines žarnas su jau uždėtomis jungtimis gauname tiesiai iš tiekėjo. Todėl visą laiką išlaikoma stabili linijų ir žarnų sujungimo kokybė ir dėl to hidraulinė sistema tampa patikimesne.

 

Hidraulinės sistemos veikimas, prieš ją pateikiant klientui, yra išbandomas kiekviename sunkvežimyje. Mes išmatuojame sistemos slėgius ir srautą.

 

Visas reikiamas elektros jungtis sujungiame ir kabinoje. Todėl, kai sunkvežimis išvažiuoja iš mūsų įmonės, jis gali vykti tiesiai į darbo vietą.

 

Šiuolaikiškoje dažymo kameroje galime nudažyti visas mūsų atskiras dalis ir net ištisus sunkvežimių rėmus. Dažant rėmą, sunkvežimis pakeliamas ir nuimami ratai, bakai, plastikiniai gaubtai ir t. t. Dažymo kokybę taip pat patikriname ir dangos storio matavimo prietaisu.

 

Po kėbulo ir dažymo darbų porėmis užkeliamas ant sunkvežimio rėmo.

 

 


 

Viršus